• טל' 077-54-30-040
    נייד: 052-587-3344

  • טל' 077-54-30-040
    נייד: 052-587-3344



  • חשיבותו של עורך דין בהליך גירושין


    במשרדנו אנו עוסקים מזה שנים במקרים שונים ומורכבים של הליכי גירושין – אנחנו כאן בכדי להעניק ללקוחותינו את הטיפול הראוי ואת העזרה הנדרשת – משפטית ואישית – גם ברגעים הרגישיים ביותר שלכם. בין כלל הפעילות בנושא, אנו מתמחים בהכנת כל ההסכמים השונים הנדרשים בהלכים אלו:

    הסכם ממון:
    לבני-זוג ישנה אפשרות להחליט ולקבוע בעצמם כיצד יחולקו ביניהם הרכוש והנכסים עוד טרם נישואיהם, באמצעות עריכת הסכם ממון טרום נישואין. הסכם זה ניתן לאשר בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני או בפני נוטריון. הסכם זה ניתן לשנות או לערוך גם במהלך הנישואים ובמקרה זה הוא יכונה הסכם ממון במהלך הנישואין. כמו כן, כם ידועים בציבור יכולים לערוך ביניהם הסכם לחיים משותפים שאותו אין חובה לאפשר בפני מותב שיפוטי או נוטריון.

    הסכם שלום בית:
    הסכם זה נועד להסדיר את דרך התנהלות היחסים בין בני הזוג מרגע חתימתו ואילך והוא יכול לכלול מגוון רחב של נושאים. לדוגמה: ניהול הכספים, פנייה לייעוץ זוגי, חלוקת מטלות ועוד.

    הסכם גירושין
    הסכם גירושין מסדיר את כלל הנושאים שעולים בגדרו של הליך גירושין – בין היתר מזונות, חלוקת רכוש, משמורת ילדים, גט וכו'. ניתן לערוך הסכם זה בכל שלב בתהליך.

    עו"ד לב הינו עורך דין בעל ניסיון רב בנושא הסכמי המשפחה השונים ויעניק לכם טיפול מקצועי ויסודי בכל שלב וצעד.

    עו"ד לב הינו עורך דין בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום הליכי גירושין ויעניק לכם טיפול מקצועי ויסודי לאורך כל ההליך המורכב.
    הסכמים במשפחה
    ישנה אפשרות לבני זוג לקבוע בעצמם כיצד יחולקו הרכוש והנכסים ביניהם עוד טרם נישואיהם באמצעות עריכת הסכם ממון טרום נישואין. הסכם ממון טרום נישואין ניתן לאשר בבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני או בפני נוטריון. הסכם זה ניתן לשינוי או עריכה גם במהלך הנישואין והוא יקרא הסכם ממון במהלך הנישואין.

     
    הסכם שלום בית
    הסכם זה נועד להסדיר את דרך התנהלות היחסים בין בני הזוג מעת חתימתו ואילך והוא יכול לכלול מגוון רחב של נושאים כגון: ניהול הכספים, פנייה לייעוץ זוגי, חלוקת מטלות ועוד.

     
    הסכם גירושין
    הסכם גירושין מסדיר את כלל הנושאים שעולים בגדרו של הליך גירושין – בין היתר מזונות, חלוקת רכוש, משמורת ילדים, גט וכו’. ניתן לערוך הסכם זה בכל שלב בתהליך.

    עו”ד לב הינו עורך דין בעל ניסיון רב בנושא הסכמי המשפחה השונים ויעניק לכם טיפול מקצועי ויסודי בכל שלב וצעד.

     
    ירושות וצוואות
    צוואה הינה מסמך שמהווה את רצונו של המנוח בנוגע לרכוש שצבר במהלך חייו – מסמך זה מסדיר כדין את אופן חלוקת הירושה.

    ללא צוואה, הירושה שהותיר אחריו המנוח עלולה לעורר מחלוקות קשות בין בני המשפחה. מנוח שלא הותיר צוואה – חלוקת רכושו תקבע על פי דיני הירושה.

     
    משמורת ילדים
    נושא משמורת הילדים הינו אחד הנושאים הטעונים ביותר בין ההורים. החוק במדינת ישראל קובע כי שני הוריו הביולוגיים של הקטין הם האפוטרופוסים הטבעיים שלו. אפוטרופסות זו אינה פגה עם הגירושין והיא תקפה גם לאחריהם. שני ההורים הם האפוטרופסים הטבעיים של ילדיהם וזכותם לקחת חלק בקבלת החלטות הנוגעות להם כגון חינוכם (לרבות זרם החינוך אליו ישתייכו), מקום מגוריהם, בריאותם ועוד.


    במקרה בו ההורים נפרדים זה מזה נדרש לקבוע אצל מי יגדלו הילדים ומי יהיה המטפל העיקרי בהם. כלומר, יש לקבוע מי יהיה ההורה המשמורן. קביעה זו נעשית בהסמכת ההורים, באמצעות הסכם שנערך על ידם ואושר ע”י בית המשפט או, במקרה של אי הסכמה, יהא זה בית המשפט שיכריע בסוגיה זו. למשמורת על הקטין והיקפה יש משמעויות כלכליות, הן על גובה המזונות והן בהנחות והטבות שונות כגון: הנחה בארנונה ועוד.
     


    נגישות
    menu