• טל' 077-54-30-040
    נייד: 052-587-3344

  • טל' 077-54-30-040
    נייד: 052-587-3344



  • גירושין


    כל זוג נשוי יכול כיום להגיע למצב של פרידה וגירושין, זהו לא סוד. פרידה יכולה לקרות או שאחד מבני הזוג מחליט להיפרד או שניהם מחליטים יחדיו .במידה ושניהם מסכימים למהלך, יכולים הם להיפרד על ידי חתימה משותפת על הסכם מסודר בעניין אבל כאשר אין הסכמה הדדית, יכולים בני הזוג להיפרד על ידי הגשת תביעת גירושין ולהעניק למערכת המשפט את הסמכות להחליט ביניהם.

    בתי הדין הרבניים שופטים את המקרים שלפניהם על פי הדין העברי הדתי ונוטים לרוב לפסוק לטובת הגבר .בתי המשפט לענייני משפחה פוסקים לעומתם על פי הדין החילוני, ונוטים להטיב עם האישהעם זאת העיקרון המנחה אותם הוא עיקרון טובת הילד לכן רצוי להגיש את התביעה מוקדם מבן הזוג לערכאה שתשרת את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

    הסכם גירושין
    הסכם הגירושין מסדיר בתוכו את כל הנושאים שעולים בהליך המורכב.הנושאים המרכזיים בהסכם הם: מזונות, חלוקת רכוש, משמורת ילדים, גט ועוד. ניתן לערוך את ההסכם בכל אחד משלבי ההליך. הסכם זה יאושר על ידי בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.ישנם מקרים בהם ניתן לשנות את מה שנקבע בהסכם וזאת בעקבות שינויים מהותיים בנסיבות הקיימות בנושאי מזונות ילדים ומשמורת.

    חשיבותו של עורך דין בהליך גירושין
    במשרדנו אנו עוסקים מזה שנים במקרים שונים ומורכבים של הליכי גירושין – אנחנו פה בכדי להעניק את הטיפול הראוי ואת העזרה הנדרשת, משפטית ואישית, גם ברגעים הרגישיים ביותר. בין כלל הפעילות בנושא, אנו מתמחים בהכנת הסכמים השונים הנדרשים:

    הסכם ממון:
    ישנה אפשרות לבני זוג לקבוע בעצמם כיצד יחולקו הרכוש והנכסים ביניהם עוד טרם נישואיהן באמצעות עריכת הסכם ממון טרום נישואין. הסכם זה ניתן לאשר או בבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני או בפני נוטריון. הסכם זה ניתן גם לערוך במהלך הנישואים והוא יקרא הסכם ממון במהלך הנישואין. כמו כן, ידועים בציבור יכולים לערוך ביניהם הסכם לחיים משותפים. הסכם זה לא חובה לאשרו.

    הסכם שלום בית:
    הסכם זה נועד להסדיר את דרך התנהלות היחסים בין בני הזוג רגע חתימתו ואילך ויכול לכלול מגוון רחב של נושאים לדוגמה: ניהול הכספים, פנייה לייעוץ זוגי, חלוקת מטלות ועוד.

    עו"ד לב הינו עורך דין בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום הליכי גירושין ויעניק לכם טיפול מקצועי ויסודי לאורך כל ההליך המורכב.
     


    נגישות
    menu